City Vejle 2.0

Digital Ledelseskultur byder detailbranchen velkommen til et praktisk forløb, som klæder dig på til digitalt at synliggøre og styrke netop din virksomhed.

I projektet arbejder vi med emner som: Fællesskaber i byrummet, nye smarte teknologier, kundeoplevelser, netværk for bæredygtig udvikling – alle emner som vi ved, er centrale for en stærk detailhandel i fremtiden. En fremtid hvor handel og butik ser anderledes ud end den gør i dag, og hvor vi skal møde kundernes forandrede forventninger gennem udvikling og innovation, der skaber synlighed både i og udenfor den digitale verden.

Læs mere
Kontakt nu

Om forløbet

At kommunikere digitalt er mange ting, og som virksomhed kan det være svært at søge og finde ud af, hvor og hvordan man skal være synlig, og hvilke historier der skal fortælles. I samarbejde med UCL Erhvervsakademi & Professionshøjskole og City Vejle skal vi, sammen og hver for sig, arbejde med at forstå og anvende nogle af de helt
centrale digitale værktøjer og metoder, der kan være med til at gøre din forretning endnu stærkere.

Gennem 5 seminarer, 6 netværksmøder, sparring med digitale konsulenter og samarbejde med handelsstuderende, skal vi arbejde med jeres egen digitale forretningsudvikling. Vi tager udgangspunkt i de nyeste trends, praktiske valg
og fravalg af digitale platforme, og ikke mindst fortælling af den gode historie der kendetegner Jer og jeres forretning.

Som noget ekstra vil vi følge og dokumentere jeres digitale udvikling før, under og efter projektet. Vi kommer med praktiske ideer og sparring på jeres individuelle forretningsudvikling.

Vi inddeler jer i netværks- og arbejdsgrupper, hvor I sammen udvikler og sparrer med hinanden og vores erfarne udviklingskonsulenter.

Alle virksomheder inddeles i to store netværksgrupper. Den enkelte virksomhed skal derfor kun med i et af de to netværksmøder i programmet. I tiden mellem seminarer og netværksmøder tilbyder vi samtaler og sparring med vores konsulenter. Den sparring forgår som gruppesparring, hvor I sammen med 3-4 andre virksomheder fra projektet, får konkrete værktøjer og metoder til at udvikle på det der er i fokus hos den enkelte virksomhed.

De fleste seminarer og netværksmøder afholdes online som GO’ Morgenmøder i tidrummet kl. 7.00 – 10.00

Forløb

2022

Samlet program: januar 2022 - november 2022

Netværksmøde 1: Vi gør klar til afgang og sætter kursen mod nye horisonter ”Vi fortæller hvad projektet er ladet med og afstemmer forventninger til rejsen”

10. februar (For netværk 1) – Online Go’ morgenmøde (kl. 7-10) // 11. februar (For netværk 2) – Online Go’ morgenmøde (kl. 7-10)

Web konference – seminar 1 ”Er din kunde til Facebook eller? – hvis du ikke er der – er du der ikke?

1. marts del 1 – Online Go’ Morgenmøde (kl. 7-10) // 2. marts del 2 – Online Go’ Morgenmøde (kl. 7-10)

Netværksmøde 2 ”Ind i prøverummet” – Vi deler og sparrer omkring vores forretnings cases

15. marts (For netværk 1) – Online Go’ Morgenmøde (kl. 7-10) // 16. marts (For netværk 2) – Online Go’ Morgenmøde (kl. 7-10) På netværksmøderne laver vi aftaler med udviklingskonsulenterne, så vi kommer videre og længere.

Seminar 2 ”Digitale historier – fortæl din oplevelse – fra forbrug til oplevelse”

31. marts – Fysisk fremmøde (kl. 8-14)

Netværksmøde 3 ”Hvordan fortæller jeg historier, om oplevelser der styrker min forretning?”

20. april (For netværk 1) – Online Go’ Morgenmøde (kl. 7-10) // 21. april (For netværk 2) – Online Go’ Morgenmøde (kl. 7-10) På netværksmøderne laver vi aftaler med udviklingskonsulenterne, så vi kommer videre og længere

Web konference – seminar 3 ”At rejse er at leve – din kunde ankommer digitalt

3. maj del 1 – Online Go’ Morgenmøde (kl. 7-10) // 4. maj del 2 – Online Go’ Morgenmøde (kl. 7-10)

Netværksmøde 4 ”Kunden og de digitale oplevelser – sådan ser rejsen ud hos dig!”

17. maj – Fysisk fremmøde (kl. 7-10) På netværksmøderne laver vi aftaler med udviklingskonsulenterne, så vi kommer videre og længere.

Web konference - seminar 4 ”Hvis data er guld – hvor og hvordan skal jeg så grave?”

23. juni del 1 - Online Go’ Morgenmøde (kl. 7-10) // 24. juni del 2 - Online Go’ Morgenmøde (kl. 7-10)

Netværksmøde 5 ”Hvor har jeg gemt (glemt) mine værdifulde data?”

13. september (For netværk 1) - Online Go’ Morgenmøde (kl. 7-10) // 14. september (For netværk 2) - Online Go’ Morgenmøde (kl. 7-10) På netværksmøderne laver vi aftaler med udviklingskonsulenterne, så vi kommer videre og længere

Heldagsevent - seminar 5 “Ledelse der motiverer”

1. november - Vi samles fysisk i Spinderihallerne fra kl. 9-16 - Vi tager OL-guldvinder Niels Laulund med ombord og fællesskaber den nye kultur til ledelse i Vejle City netværk – ”Med vilje & Viden”

Se flyer for forløbet her.

Kontakt

Hvis du gerne vil vide mere, så kontakt gerne en af følgende kontaktpersoner:

Projektleder (maskinmester): Lotte Malîna Toftegård Knudsen – mail: lknu@ucl.dk – telefon: 5126 0227
Projektleder (styrmand): Flemming Pors Knudsen – mail: fpkn@ucl.dk – telefon: 9243 4988

A webform by Podio